İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı
Küçükçekmeceli Öğrencilerin Karne Sevinci

Canik Belediyesi, birliktelik ve paylaşma vurgusu ile gerçekleştirdiği aşure ikramıyla gönüllere dokundu.
Canik Belediyesi'nin ilçede gerçekleştirdiği aşure ikramı vatandaşlardan alkışları topladı. Canik Belediyesi, beğenileri toplamaya devam ettiği Can Sofrası ve Can Kafe sosyal tesislerinde ağırladığı vatandaşlara gün boyunca aşure ikramında bulundu. Can Kafe ve Can Sofrası'nda aşure gününün manevi huzurunu paylaşan vatandaşlar, Canik Belediyesi'nin aşure ikramıyla paylaşma, dayanışma ve birliktelik duygularını bir kez daha hatırlattığını ifade ederek, gönül belediyeciliği anlayışıyla sürdürdüğü çalışmalar için Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'ya teşekkür etti.
Bereket Paylaşıldı
Canik Belediyesi, Can Kafe ve Can Sofrası'nın yanı sıra belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de aşure ikramı gerçekleştirdi. Can Sofrası'nda hazırlanan aşureler eşliğinde aşure gününün sevincine ortak olan vatandaşlar, Canik Belediyesi'nin milli ve manevi değerler üzerine devam ettirdiği çalışmaları ve programları ilgiyle takip ettiklerini söyledi. Vatandaşların Aşure Günü'nü tebrik eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Aşure Günü'nün hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
kurumsalmedya@hotmail.com